GRATIS levering op onze decoratie webshop - www.boutikunique.com - bij bestellingen vanaf 40€

Bloemen en/of kaarsen bestellen 

Omdat de winkel omgetoverd moet worden in de Kerstsfeer zullen we een paar dagen niet geopend zijn. Dit omdat heel de winkel veranderd moet worden. Vanaf donderdag 28 oktober zijn we opnieuw geopend en zijn jullie allemaal welkom om de sfeer te komen opsnuiven. Ook de webshop voor het bestellen van bloemen zal tot donderdag niet operatief zijn. Hartelijk dank en tot binnenkort.

Beste klant,

Welkom op de bloemen webshop van Ixora Flowers & Things.

U kan hier in enkele klikken op een zeer eenvoudige manier, een boeket bloemen bestellen. 

Indien u hier niet in thuis bent en enige hulp nodig heeft, kan u onderaan de pagina de nodige uitleg vinden.

Heeft u liever dat wij u telefonisch verder helpen neem dan contact met ons op : 0032 (0)2 460 52 04*

Alle bestellingen dienen ten laatste de avond voor levering geplaatst en betaald te worden. Wanneer dit niet gebeurt kunnen wij de levering hiervan niet garanderen. Neem in dit geval zeker contact met ons op om te bekijken wat de mogelijkheden zijn. Gelieve er ook rekening mee te houden dat wij op woensdag en zondag gesloten zijn. Deze dagen kunnen er geen leveringen of afhalingen plaatsvinden.

Bedankt voor het shoppen en tot een volgende keer.

Het Ixora Flowers & Things-team.

*(wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens de openingsuren van de winkel en dit op: ma/di/don/vrij/zat : 9u30-18u).

Hieronder kan u een uitleg vinden hoe u een bestelling plaatst op onze webshop :

Wenst u een boeket te bestellen om zelf af te halen in onze bloemenzaak :

Klik hieronder op de foto & prijs met het bedrag dat u hieraan wenst te spenderen. Op de volgende pagina kan u eventueel het aantal aanpassen – indien u 2 boeketten nodig heeft veranderd u de 1 in een 2 en drukt u op “In winkelwagen” en op bestellen. Op de volgende pagina krijgt u een overzicht van de bestelling die u gaat plaatsen. U drukt op “bestellen”. Op de gegevens pagina kiest u of u een account wenst aan te maken. Kiest u ervoor om dit te doen dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te geven. U klikt dan gewoon op inloggen waarna u uw e-mailadres en wachtwoord in geeft en al uw gegevens vanzelf  verschijnen. Wenst u echter een bestelling te doen zonder een account aan te maken, dan vult u gewoon al uw gegevens in. Heeft u een bedrijf met of zonder btw nummer dan kan u dit aangeven bij type bestelling : particulier of zakelijk. Als dit alles is ingevuld kan u verder naar de pagina betaalmethode. Hier duid u aan hoe u wenst te betalen en klikt u op volgende. Op de laatste pagina heeft u een algemeen overzicht en een opmerkingen veld. In dit veld moet u zeker vermelden wanneer u het boeket komt afhalen – datum afhaling – een eventuele kleur van het boeket en een kaartje met tekst om eraan te hangen. Het enige dat u dan nog hoeft te doen is het vakje aanvinken met de goedkeuring van de algemene verkoopsvoorwaarden. Indien dit alles is gebeurt en u uw bestelling heeft overlopen kan u op de knop “koop nu” drukken. Daarna komt u op de beveiligde betaalpagina waar u uw betaling kan uitvoeren. Wanneer dit alles is afgerond krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling en bent u klaar. Wij danken u van harte voor uw bestelling en zullen deze met de grootste zorg behandelen. Tot binnenkort voor de afhaling van jouw bestelling (geen afhalingen mogelijk op woensdag of zondag = sluitingsdagen).

 

Wenst u een boeket te bestellen voor levering met onze externe courierdienst :

Dan kan dit in Wemmel aan 8,00€ per levering -  zijn randgemeenten of Brussel – aan 15,00€ per levering. Ook bieden wij de service aan om een bestelling te plaatsen in heel België.  Hiervoor werken we dan samen met collega fleuristen waarvan we weten dat ze ook voldoen aan de gewenste kwaliteit en service. De leveringskost voor een bestelling in  de rest van België bedraagt ook 15,00€. Dit bedrag zal afgetrokken worden van het totaalbedrag aan bloemen dat u hieronder aanduid. Indien u dus een boeket aanklikt van 50,00€ dat geleverd moet worden in Wemmel dan krijgt u 42,00€ aan bloemen en 8,00€ aan levering. Wil je een boeket laten leveren in Brugge voor 60,00€ dan krijg je 45,00€ aan bloemen en 15,00€ aan service- en leveringskost.  Om te beginnen klikt u hieronder op de foto & prijs met het bedrag dat u hieraan wenst te spenderen. Op de volgende pagina kan u evenuteel het aantal aanpassen – indien u 2 boeketten nodig heeft veranderd u de 1 in een 2 en drukt u op “In winkelwagen” en op bestellen. Op de volgende pagina krijgt u een overzicht van de bestelling die u gaat plaatsen. U drukt op “bestellen”. Op de gegevens pagina kiest u of u een account wenst aan te maken. Kiest u ervoor om dit te doen dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te geven. U klikt dan gewoon op inloggen waarna u uw e-mailadres en wachtwoord in geeft en al uw gegevens vanzelf verschijnen. Wenst u echter een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken, dan vult u gewoon al uw gegevens in. Heeft u een bedrijf met of zonder btw nummer dan kan u dit aangeven bij type bestelling : particulier of zakelijk. Vergeet zeker niet om het vakje “alternatief afleveradres” aan te vinken zodat u de naam en het adres van de ontvanger kan vermelden. Gelieve alle gegevens zorgvuldig in te vullen en een gsm nummer van de ontvanger te vermelden in het vakje “bedrijfsnaam” (dit omdat er nog geen vakje gsm nummer is voorzien). Als dit alles is ingevuld kan u verder naar de pagina betaalmethode. Hier duid u aan hoe u wenst te betalen en klikt u op volgende. Op de laatste pagina heeft u een algemeen overzicht en een opmerkingen veld. In dit veld moet u zeker vermelden wanneer het boeket geleverd moet worden – datum levering – een eventuele kleur van het boeket en een eventuele tekst om op een kaartje te schrijven. Dit kaartje zal dan aan het boeket gehangen worden. Het enige dat u dan nog hoeft te doen is het vakje aanvinken met de goedkeuring van de algemene verkoopsvoorwaarden. Indien dit alles is gebeurt en u uw bestelling heeft overlopen kan u op de knop “koop nu” drukken. Daarna komt u op de beveiligde betaalpagina waar u uw betaling kan uitvoeren. Wanneer de betaling is afgerond krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling en bent u klaar. Wij danken u van harte voor uw bestelling en zullen deze met de grootste zorg behandelen. Tot binnenkort.

Wanneer u echter afsluit na het bevestigen van de bestelling en de betaling niet uitvoert zal de bestelling automatisch geannuleerd worden en zal er geen boeket geleverd worden. Gelieve hiermee rekening te houden en de betaling correct en binnen het half uur na het bevestigen van de bestelling uit te voeren.

Indien u hieromtrent vragen heeft alvorens een bestelling te plaatsen, kan u altijd telefonisch contact met ons opnemen op 02 460 52 04 of via mail ixora@skynet.be

Hou er wel rekening mee dat er geen afhalingen of leveringen kunnen gebeuren op woensdag & zondag (Sluitingsdagen winkel). Ook op bepaalde feestdagen is er een beperkte mogelijkheid hiervoor. Gelieve bij twijfel steeds eerst contact met ons op te nemen alvorens een bestelling te plaatsen.

Hartelijk dank bij voorbaat 

Het Ixora Flowers & Things - team