• Op onze decoratie webshop - www.boutikunique.com - is de levering gratis bij een bestelling van meer dan 50,00€ .
  • Enkel gratis voor België en 5€ korting voor Nederland

Bloemen en/of kaarsen bestellen 

Bestellen en betalen gebeurt in een totaal beveiligde omgeving. Na betaling zorgen wij voor de leveringen. In Wemmel zijn deze leveringen gratis voor bestellingen vanaf 45,00€ en in de randgemeenten van Wemmel of in Brussel vragen wij 10,00€ ipv 15,00€*. Leveringen in de rest van België kunnen momenteel niet garanderen gedurende de corona periode.

Hou jullie gezond en veel shop-genot

 

*Leveringen zijn gratis in Wemmel voor bestellingen vanaf 45€. Onder de 45,00€ zal er 6,00€ transport gevraagd worden. Deze 6,00€ zal van het betaalde bedrag afgetrokken worden. Gelieve hiermee rekening te houden.

Voor de randgemeenten van Wemmel en Brussel vragen we momenteel 10,00€ transport - ipv 15,00€.

DEZE PARAGRAAF IS NIET GELDIG GEDURENDE DE CORONA PERIODE.

Wenst u een boeket te bestellen om zelf af te halen :

Klik hieronder op de foto & prijs met het bedrag dat u hieraan wenst te spenderen. Op de volgende pagina kan u eventueel het aantal aanpassen – indien u 2 boeketten nodig heeft veranderd u de 1 in een 2 en drukt u op “In winkelwagen” en op bestellen. Op de volgende pagina krijgt u een overzicht van de bestelling die u gaat plaatsen. U drukt op “bestellen”. Op de gegevens pagina kiest u of u een account wenst aan te maken. Kiest u ervoor om dit te doen dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te geven. U klikt dan gewoon op inloggen waarna u uw e-mailadres en wachtwoord in geeft en al uw gegevens vanzelf  verschijnen. Wenst u echter een bestelling te doen zonder een account aan te maken, dan vult u gewoon al uw gegevens in. Heeft u een bedrijf met of zonder btw nummer dan kan u dit aangeven bij type bestelling : particulier of zakelijk. Als dit alles is ingevuld kan u verder naar de pagina betaalmethode. Hier duid u aan hoe u wenst te betalen en klikt u op volgende. Op de laatste pagina heeft u een algemeen overzicht en een opmerkingen veld. In dit veld moet u zeker vermelden wanneer u het boeket komt afhalen – datum afhaling – een eventuele kleur van het boeket en een kaartje met tekst om eraan te hangen. Het enige dat u dan nog hoeft te doen is het vakje aanvinken met de goedkeuring van de algemene verkoopsvoorwaarden. Indien dit alles is gebeurt en u uw bestelling heeft overlopen kan u op de knop “koop nu” drukken. Daarna komt u op de beveiligde betaalpagina waar u uw betaling kan uitvoeren. Wanneer dit alles is afgerond krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling en bent u klaar. Wij danken u van harte voor uw bestelling en zullen deze met de grootste zorg behandelen. Tot binnenkort voor de afhaling van jouw bestelling.

 

Wenst u een boeket te bestellen voor levering :

Dan kan dit in Wemmel aan 8,00€ per levering -  zijn randgemeenten of Brussel – aan 15,00€ per levering. Ook bieden wij de service aan om een bestelling te plaatsen in heel België.  Hiervoor werken we dan samen met collega fleuristen waarvan we weten dat ze ook voldoen aan de gewenste kwaliteit en service. De leveringskost voor een bestelling in  de rest van België bedraagt ook 15,00€. Dit bedrag zal afgetrokken worden van het totaalbedrag aan bloemen dat u hieronder aanduid. Indien u dus een boeket aanklikt van 50,00€ dat geleverd moet worden in Wemmel dan krijgt u 42,00€ aan bloemen en 8,00€ aan levering. Wil je een boeket laten leveren in Brugge voor 60,00€ dan krijg je 45,00€ aan bloemen en 15,00€ aan service- en leveringskost.  Om te beginnen klikt u hieronder op de foto & prijs met het bedrag dat u hieraan wenst te spenderen. Op de volgende pagina kan u evenuteel het aantal aanpassen – indien u 2 boeketten nodig heeft veranderd u de 1 in een 2 en drukt u op “In winkelwagen” en op bestellen. Op de volgende pagina krijgt u een overzicht van de bestelling die u gaat plaatsen. U drukt op “bestellen”. Op de gegevens pagina kiest u of u een account wenst aan te maken. Kiest u ervoor om dit te doen dan hoeft u bij een volgende bestelling niet opnieuw al uw gegevens in te geven. U klikt dan gewoon op inloggen waarna u uw e-mailadres en wachtwoord in geeft en al uw gegevens vanzelf verschijnen. Wenst u echter een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken, dan vult u gewoon al uw gegevens in. Heeft u een bedrijf met of zonder btw nummer dan kan u dit aangeven bij type bestelling : particulier of zakelijk. Vergeet zeker niet om het vakje “alternatief afleveradres” aan te vinken zodat u de naam en het adres van de ontvanger kan vermelden. Gelieve alle gegevens zorgvuldig in te vullen en een gsm nummer van de ontvanger te vermelden in het vakje “bedrijfsnaam” (dit omdat er nog geen vakje gsm nummer is voorzien). Als dit alles is ingevuld kan u verder naar de pagina betaalmethode. Hier duid u aan hoe u wenst te betalen en klikt u op volgende. Op de laatste pagina heeft u een algemeen overzicht en een opmerkingen veld. In dit veld moet u zeker vermelden wanneer het boeket geleverd moet worden – datum levering – een eventuele kleur van het boeket en een eventuele tekst om op een kaartje te schrijven. Dit kaartje zal dan aan het boeket gehangen worden. Het enige dat u dan nog hoeft te doen is het vakje aanvinken met de goedkeuring van de algemene verkoopsvoorwaarden. Indien dit alles is gebeurt en u uw bestelling heeft overlopen kan u op de knop “koop nu” drukken. Daarna komt u op de beveiligde betaalpagina waar u uw betaling kan uitvoeren. Wanneer de betaling is afgerond krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling en bent u klaar. Wij danken u van harte voor uw bestelling en zullen deze met de grootste zorg behandelen. Tot binnenkort.

Wanneer u echter afsluit na het bevestigen van de bestelling en de betaling niet uitvoert zal de bestelling automatisch geannuleerd worden en zal er geen boeket geleverd worden. Gelieve hiermee rekening t houden en zeker de betaling correct uit te voeren. 

Indien u hieromtrent vragen heeft alvorens een bestelling te plaatsen, kan u altijd telefonisch contact met ons opnemen op 02 460 52 04 of via mail ixora@skynet.be

Hou er wel rekening mee dat er geen afhalingen of leveringen kunnen gebeuren op woensdag en zondag. Dit omdat onze zaak dan gesloten is. Ook op bepaalde feestdagen is er een beperkte mogelijkheid hiervoor. Gelieve bij twijfel steeds eerst contact met ons op te nemen alvorens een bestelling te plaatsen.

Hartelijk dank bij voorbaat 

Het Ixora Flowers & Things - team